pondelok 17. augusta 2015

Hero or Zero ?

Vitajte ! 

  Vitajte na mojom úplne prvom blogu. 
Som veľmi rada, že Vás môj príspevok zaujal a našli ste si čas, aby ste si ho prečítali. Žiaľ, nie som veľmi dobrý bloger, - alebo skôr nie som bloger - keďže iba s blogom začínam. Vlastne ani neviem, o čom by som mala napísať. Mám štrnásť ( podľa toho som aj nazvala svoj blog ( Childintheadultsworld) a volám sa Kačena. Som študent anglického jazyka. A pozadie blogu som hľadala celkom dlho, keďže som nerozhodná a napokon som si vybrala pozadie, mne trochu pripomínajúci, obal knihy Kam zmizla Aljaška od John-a Green-a ♥. Budem sa snažiť sem pridávať ďalšie príspevky ( knihy, hudbu, filmy, cestovanie, jazyky, seriály, školu, módu, visáž a DIY vecičky.) Dúfam, že Vás môj vek, či visáž stránky neodradili a budete ma naďalej sledovať.
                                                                                                                
                                                                                                              Ďakujem a teším sa nabudúce . 
                                                                                                                                   Kačena ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára